PWC elaborou unha dobre enquisa entre máis de 23.000 consumidores de grandes cidades de todo o mundo: antes e despois do inicio da COVID-19. A continuación, as principais conclusións.
O 50% dos consumidores entrevistados aseguran reducir as súas compras en tendas físicas, como consecuencia da epidemia. Mentres, un 45% afirma aumentar o uso do móbil, un 41% o do ordenador e un 33% o da tablet como canle de compra. Un comportamento que, maioritariamente, pensan manter ou mesmo incrementar no futuro, cando a situación normalícese.
Esta tendencia, se replica tamén entre os consumidores españois entrevistados, aínda que, no noso caso, o 54% asegura diminuír o uso da tenda física como canle de compra. Pola contra, o 50% recoñece aumentar a utilización do ordenador, o 44% o móbil e, o 33%, a tablet.
No caso das compras de alimentación a situación é distinta e o informe revela que a tenda física continúa sendo a alternativa preferida dos consumidores. A enquisa conclúe que os produtos de alimentación, de entretemento e medios e os aparellos electrónicos e ordenadores son os máis demandados. Pola contra, a roupa, o calzado, o equipamento deportivo e a restauración son os que máis están a sufrir.
Vímolo en: https://ideas.pwc.es/archivos/20201009/asi-compramos-los-consumidores-desde-la-pandemia/