As cinco mega tendencias que se achegan son:
1.- O momento do sector polo miúdo. O modelo de venda polo miúdo e os hábitos de compra terán cambiado para o
2025. O 75% dos consumidores en todo o mundo cre que isto sucederá en 2027. O 81% está disposto a pagar máis por unha experiencia, polo que as actividades máis solicitadas nas tendas serán creativas e estarán orientadas á saúde e ao entretemento.
2.- Anti-prescrición. O 56% dos consumidores europeos están frustrados polas recomendacións en liña erróneas, por iso no futuro os comerciantes deberían optimizar o uso dos seus datos para achegarse aos consumidores.
3.- Tendas autosuficientes. Conciencia do consumidor do medio ambiente acelera rapidamente a demanda de solucións máis sostibles. A tenda do futuro expandirase este enfoque autosuficiente e incluirá hortas no teito para cultivar, fábrica e estudio de impresión 4D que permitirá aos equipos de deseño crear produtos en resposta á demanda. Ademais, os compradores terán a seguridade de que na tenda se empregarán métodos de envasado que non xeran residuos e mesmo poderán pagar a través de programas de puntos aos clientes polos seus hábitos ecolóxicos.
4.- Venda polo miúdo a medida. O estudo demostra que na nova década a venda polo miúdo coñecerá o que o consumidor necesita en función dos feitos en vez de presuncións, xa que máis da metade (51%) dos consumidores buscan tendas que ofrecen servizos personalizados para identificar os produtos ideais para eles. O mercado de venda polo miúdo a medida podería chegar aos catro mil millóns de euros ao ano en toda Europa. Os comercios comezarán a actuar como consultores sanitarios, prescribindo solucións específicas, personalizadas e exitosas que melloren a vida diaria dos consumidores. Esta tendencia materialízase a través da investigación, xa que o 31% dos consumidores europeos admiten estar dispostos a proporcionar o seu ADN para recibir produtos máis axeitados para eles.
5.- Transformación local. Os espazos comerciais cambiarán para adaptarse ao ámbito local. Os consumidores buscan gozar dunha maior cantidade de experiencias locais como os clubs de lectura ou eventos sociais, que contribúan a lembrar as orixes e o pasado.