Cinco mega tendencias para o sector retail

Cinco mega tendencias para o sector retail

As cinco mega tendencias que se achegan son: 1.- O momento do sector polo miúdo. O modelo de venda polo miúdo e os hábitos de compra terán cambiado para o 2025. O 75% dos consumidores en todo o mundo cre que isto sucederá en 2027. O 81% está disposto a pagar máis por...

Que perfís demandarán as tendas do futuro?

Que perfís demandarán as tendas do futuro?

Pódese afirmar que estamos asistindo a unha consolidación do modelo híbrido entre a tenda física e a tenda en liña que necesitará profesionais cualificados especializados en tecnoloxía para ofrecer novas experiencias de compra que xustifiquen a visita ao punto de...

Os servizos toman o relevo nos locais comerciais

Os servizos toman o relevo nos locais comerciais

Os servizos tomaron o relevo das tendas como motor dos eixes comerciais de Cataluña, segundo un estudo realizado pola inmobiliaria Forcadell. Os restaurantes levan anos dirixindo as novas aperturas, pero agora saíron á rúa outros servizos que tradicionalmente se...

Está morto o marketing en redes sociais? Non tanto

Está morto o marketing en redes sociais? Non tanto

Varias marcas de renome abandonaron nos últimos meses a rede social Facebook. As causas: a crecente presión para se promocionar para aparecer no muro dos seguidores, os custes de xestión e, ao final, a escasa repercusión en vendas. Pero é isto extensible aos pequenos...

Algúns datos sobre a loxística e os hábitos dos consumidores

Algúns datos sobre a loxística e os hábitos dos consumidores

Sexa para un comercio retallista tradicional ou unha tenda online, a loxística é un factor fundamental a contemplar. Sabías que... - O 39% dos compradores mercou en tenda e pediu que llo enviasen á casa? - O 71% dos consumidores afirma que unha boa experiencia no...

Sabadell lanza a sinatura dixital de contratos por voz

Sabadell lanza a sinatura dixital de contratos por voz

Sabadell é o primeiro banco español en lanzar un sistema de sinatura dixital a través da tecnoloxía vocal. É dicir, a entidade catalá permitirá operacións e pechar contratos de forma segura grazas á integración dunha aplicación que emprega a pegada de voz única e...

Santiago Centro e a facultade de ADE colaboran pola innovación comercial

Santiago Centro e a facultade de ADE colaboran pola innovación comercial

Santiago Centro e a facultade de ADE da Universidade de Santiago colaboran este curso académico nun proxecto de innovación comercial. A través dun acordo de aprendizaxe en servizo (ApS), alumnos de Márketing do centro levarán a cabo proxectos de investigación sobre os...

O seguinte nivel de personalización en venda polo miúdo

O seguinte nivel de personalización en venda polo miúdo

Un estudo de Boston Consulting Group demostra que o grao de madurez da personalización das experiencias dos clientes varía moito entre distintas empresas e segmentos de mercado. Tamén mostra que as empresas que implementan iniciativas de personalización chegan a...

Pin It on Pinterest