Un bo deseño de tenda pode aumentar as vendas máis dun 60%

Un bo deseño de tenda pode aumentar as vendas máis dun 60%

O deseño dos espazos comerciais foi mudando para pasar de só vender a procurar crear vivencias diferentes nos consumidores. Un estudo realizado por The New Habitat afirma que as novas tecnoloxías están a transformar a oferta da compra en liña mediante a creación de...

Como será o comercio do futuro?

Como será o comercio do futuro?

Cada vez é máis habitual que o público demande espazos sostibles, tecnolóxicos ou polivalentes que melloren a súa experiencia de compra. E todo nunha contorna na que a economía circular ameaza con eclipsar ao consumismo. Neste escenario cabe preguntarse como será...

Nove de cada dez novos autónomos son mulleres

Nove de cada dez novos autónomos son mulleres

Na última década o panorama emprendedor en España experimentou un cambio significativo. E detrás deste fenómeno atópase un grupo que emerxe como protagonista indiscutible: as mulleres autónomas. Este aumento non é só unha tendencia estatística, é un reflexo do cambio...

A tenda física e próxima segue sendo a preferida para as compras

A tenda física e próxima segue sendo a preferida para as compras

A pesar de que as tendencias falan dun incremento imparable do comercio electrónico, a verdade é que a elección destas canles de compra depende moito do que se vaia a comprar e tamén da idade do comprador. Os supermercados de proximidade son os preferidos para os...

Tendencias 2024 para a actualización do comercio local

Tendencias 2024 para a actualización do comercio local

Non parece desatinado pensar que, a pesar de ser o formato máis numeroso, os comercios locais máis pequenos descenderán en número nos próximos anos e algunhas áreas comerciais urbanas tamén se farán máis pequenas. No artigo preséntanse doce máis unha tendencias que...

Como foi a evolución do comercio local en 2023?

Como foi a evolución do comercio local en 2023?

A maioría dos retos están provocados pola inflación, que xerou retos na xestión do negocio e das persoas e necesidade de ser máis activo nas estratexias de márketing. Pero tamén apareceu un novo reto, relacionado co cambio climático e que afecta especialmente o sector...

Black Friday 2023. Os consumidores prevén o mesmo gasto que en 2022

Black Friday 2023. Os consumidores prevén o mesmo gasto que en 2022

A pesar do crecente custo da vida, un 68% de consumidores prevé dedicar o mesmo gasto ou máis á campaña de Black Friday e Cyber Monday (BFCM) este ano, tendencia que se ve máispronunciada entre a mocidade de 18 a 34 anos. Así o indican os datos do último estudo de...

Navegar polo panorama minorista moderno

Navegar polo panorama minorista moderno

Os consumidores de hoxe en día están informados, son coñecedores da tecnoloxía e conscientes do valor. Buscan experiencias personalizadas, déixanse influír polas opinións en liña e as redes sociais, e cada vez preocúpanse máis pola sustentabilidade e as prácticas...