Como foi a evolución do comercio local en 2023?

Como foi a evolución do comercio local en 2023?

A maioría dos retos están provocados pola inflación, que xerou retos na xestión do negocio e das persoas e necesidade de ser máis activo nas estratexias de márketing. Pero tamén apareceu un novo reto, relacionado co cambio climático e que afecta especialmente o sector...

Black Friday 2023. Os consumidores prevén o mesmo gasto que en 2022

Black Friday 2023. Os consumidores prevén o mesmo gasto que en 2022

A pesar do crecente custo da vida, un 68% de consumidores prevé dedicar o mesmo gasto ou máis á campaña de Black Friday e Cyber Monday (BFCM) este ano, tendencia que se ve máispronunciada entre a mocidade de 18 a 34 anos. Así o indican os datos do último estudo de...

Navegar polo panorama minorista moderno

Navegar polo panorama minorista moderno

Os consumidores de hoxe en día están informados, son coñecedores da tecnoloxía e conscientes do valor. Buscan experiencias personalizadas, déixanse influír polas opinións en liña e as redes sociais, e cada vez preocúpanse máis pola sustentabilidade e as prácticas...

Está preparado o comercio local para o crecemento?

Está preparado o comercio local para o crecemento?

O principal desafío que expón o crecemento no comercio local é o risco de desbordamento das capacidades do negocio. Pode ser pola excesiva dependencia do negocio das habilidades. Tamén polas necesidades estruturais, que poden ir desde a necesidade de ampliación dun...

O clima é un tema fascinante para entender o comercio minorista

O clima é un tema fascinante para entender o comercio minorista

Poucas cousas inflúen máis nas decisións de compra que o clima. Sen embargo case non está presente nos estudos sobre tendencias de consumo, ou nos debates dos forosespecializados. O maior aliado das tendas físicas é o sol, o do comercio electrónico achoiva e o frío....

Códigos QR: O futuro dos pagos en bares e tendas

Códigos QR: O futuro dos pagos en bares e tendas

Xa están comenzado a incorporarse os primeiros servizos de pago mediante códigos QR enEspaña, liderados por PayPal e por Paysafecard. Sen embargo, agárdase que prontodesembarquen tamén no noso país os servizos de Bizum e WhatsApp Pay. Durante a pandemia do covid os...