Tres tendencias para a nova venda polo miúdo

Tres tendencias para a nova venda polo miúdo

Os resultados do Retail Report 2020 revelan tres tendencias para este momento: a importancia do comercio unificadoa fidelidade a compra online segura Segundo o informe, os clientes en tenda que pasaron a ser clientes online durante a pandemia gastaron un 40% máis e o...

Datos que confirman que o pequeno comercio debe vender online

Datos que confirman que o pequeno comercio debe vender online

En España, os datos poñen de manifesto esta tendencia. Según o informe Shopping Index de Salesforce, as ventas online aumentaron un 67% durante o segundo trimestre do 2020. Con todo isto, en España aínda estamos 4 puntos porcentuais por debaixo da media global, sempre...

A tecnoloxía dará forma ao novo comercio minorista

A tecnoloxía dará forma ao novo comercio minorista

Para os traballadores no sector comercio, a tecnoloxía vai traer grandes cambios. Un estudo de Mckinsey identifica que, en 2030, afectará a un terzo de todas as tarefas no sector no Reino Unido. Os roles vanse redefinir para abarcar traballos máis amplos, máis...

DESCARGA XA A GUÍA VIRTUAL DO COMERCIO DO ENSANCHE

DESCARGA XA A GUÍA VIRTUAL DO COMERCIO DO ENSANCHE

Xa podes descargar da web de Santiago Centro a Guía Virtual, na que se reúnen, nun mesmo documento, todos os datos que precisas coñecer dos nosos establecementos. Cun formato claro e interactivo, a Guía permite consultar rapidamente o mellor da oferta comercial do...

Os consumidores queren unha relación máis dixital coas tendas

Os consumidores queren unha relación máis dixital coas tendas

Os programas de fidelización confírmanse como unha gran oportunidade durante a nova normalidade, xa que, durante a crise do coronavirus, estes axudaron a que o 39% dos consumidores puidesen estar en contacto con marcas que non podían consumir, mentres que para o 31%...

TECNOLOXÍAS PARA UN MUNDO SEN CONTACTOS

TECNOLOXÍAS PARA UN MUNDO SEN CONTACTOS

Ás veces, unha tecnoloxía chega xusto a tempo para salvarnos dun problema para o que esa tecnoloxía non foi creada. Hoxe estamos a ver un fenómeno similar con tres tecnoloxías: recoñecemento de voz, recoñecemento facial e diñeiro dixital. Ningún foi inventado para...

Catro estratexias para superar a crisE Covid-19

Catro estratexias para superar a crisE Covid-19

Hai catro formas clave nas que os minoristas poden competir no novo mercado, máis alá de reforzar a confianza con os consumidores: Mellorar e personalizar a segmentación, para impulsar a participación en contido e chamadas á acción máis personalizadas.Reforzar os...

Os métodos de pago do futuro

Os métodos de pago do futuro

Os métodos de pago están sofisticándose e o futuro trel novas tecnoloxías que ocuparán unha ampla cota de mercado. O 50% dos usuarios asegura que abandonaría unha compra se a empresa non conta co seu método de pago favorito. Por este motivo, recoméndase contar cun...