Os establecementos efémeros ou pop-up stores deixaron hai tempo de ser un recurso para reducir stock ou distribuír mostras de produto. Xa están integrados de maneira plena na estratexia de márketing de moitos retailers ou marcas doutros sectores. Poden aumentar as vendas e a notoriedade de marca pero, sobre todo, son o escenario perfecto para atraer a un consumidor como o actual, para o que as experiencias que proporcionan as marcas é un ingrediente básico da súa relación coas mesmas.

Un estudo levado a cabo por Google en 2022 e citado por Zendesk, consultora estadounidense especializada en interacción co consumidor, sinalou que de todas as marcas que montaran unha tenda pop-up, o 48% notou un importante incremento das vendas; o 51% sinalou que aumentou a súa visibilidade no mercado; o 66% máis notoriedade, e o 46%, un repunte do engagement en redes sociais.

Visto en: https://www.distribucionactualidad.com/lo-efimero-no-quita-lo-valiente-la-consolidacion-de-las-tiendas-pop-up/