Así compramos os consumidores desde a pandemia

Así compramos os consumidores desde a pandemia

PWC elaborou unha dobre enquisa entre máis de 23.000 consumidores de grandes cidades de todo o mundo: antes e despois do inicio da COVID-19. A continuación, as principais conclusións. O 50% dos consumidores entrevistados aseguran reducir as súas compras en tendas...

Tickets de compra por código QR para comercios #CovidFree

Tickets de compra por código QR para comercios #CovidFree

A empresa sevillana Recever & Pushever lanzou un novo sistema de tickets e facturas dixitais mediante código QR que permite envialos directamente ao móbil. Trátase dunha app dispoñible para iOs e Androis, e permite gardar todos os tickets de compra e facturas no...

Adeus, omnicanal. Ola omniexperiencia!

Adeus, omnicanal. Ola omniexperiencia!

Exponse para as marcas un novo desafío: ofrecer unha experiencia global para o cliente, coas restricións de espazos físicos e de sobresaturación loxística, a partir da confianza e do valor engadido que poden ofrecer. E isto non é conxuntural (mentres dure esta época...

Cando internet sálvache do peche

Cando internet sálvache do peche

Segundo o INE o 9,5% das empresas de menos de 10 empregados vendeu a través do comercio electrónico en 2020. Os expertos aseguran que a pandemia acelerou o uso desta canle de venta. A tecnoloxía faiche autosuficiente e é moi útil para o pequeno comercio que nunca ten...

Ao 70% dos españois preocúpalles a supervivencia do negocio local

Ao 70% dos españois preocúpalles a supervivencia do negocio local

Máis da metade dos españois empezou a comprar en comercios locais a raíz da pandemia. Un recente estudo elaborado por Facebook en colaboración con Deloitte sinalou os cambios máis importantes nos hábitos de consumo do noso país tras a pandemia. O punto central é o...

Tres tendencias para a nova venda polo miúdo

Tres tendencias para a nova venda polo miúdo

Os resultados do Retail Report 2020 revelan tres tendencias para este momento: a importancia do comercio unificadoa fidelidade a compra online segura Segundo o informe, os clientes en tenda que pasaron a ser clientes online durante a pandemia gastaron un 40% máis e o...

Datos que confirman que o pequeno comercio debe vender online

Datos que confirman que o pequeno comercio debe vender online

En España, os datos poñen de manifesto esta tendencia. Según o informe Shopping Index de Salesforce, as ventas online aumentaron un 67% durante o segundo trimestre do 2020. Con todo isto, en España aínda estamos 4 puntos porcentuais por debaixo da media global, sempre...

A tecnoloxía dará forma ao novo comercio minorista

A tecnoloxía dará forma ao novo comercio minorista

Para os traballadores no sector comercio, a tecnoloxía vai traer grandes cambios. Un estudo de Mckinsey identifica que, en 2030, afectará a un terzo de todas as tarefas no sector no Reino Unido. Os roles vanse redefinir para abarcar traballos máis amplos, máis...