Así compramos os consumidores desde a pandemia

Así compramos os consumidores desde a pandemia

PWC elaborou unha dobre enquisa entre máis de 23.000 consumidores de grandes cidades de todo o mundo: antes e despois do inicio da COVID-19. A continuación, as principais conclusións. O 50% dos consumidores entrevistados aseguran reducir as súas compras en tendas...

Cando internet sálvache do peche

Cando internet sálvache do peche

Segundo o INE o 9,5% das empresas de menos de 10 empregados vendeu a través do comercio electrónico en 2020. Os expertos aseguran que a pandemia acelerou o uso desta canle de venta. A tecnoloxía faiche autosuficiente e é moi útil para o pequeno comercio que nunca ten...

Datos que confirman que o pequeno comercio debe vender online

Datos que confirman que o pequeno comercio debe vender online

En España, os datos poñen de manifesto esta tendencia. Según o informe Shopping Index de Salesforce, as ventas online aumentaron un 67% durante o segundo trimestre do 2020. Con todo isto, en España aínda estamos 4 puntos porcentuais por debaixo da media global, sempre...

Tickets de compra por código QR para comercios #CovidFree

Tickets de compra por código QR para comercios #CovidFree

A empresa sevillana Recever & Pushever lanzou un novo sistema de tickets e facturas dixitais mediante código QR que permite envialos directamente ao móbil. Trátase dunha app dispoñible para iOs e Androis, e permite gardar todos os tickets de compra e facturas no...

Ao 70% dos españois preocúpalles a supervivencia do negocio local

Ao 70% dos españois preocúpalles a supervivencia do negocio local

Máis da metade dos españois empezou a comprar en comercios locais a raíz da pandemia. Un recente estudo elaborado por Facebook en colaboración con Deloitte sinalou os cambios máis importantes nos hábitos de consumo do noso país tras a pandemia. O punto central é o...

A tecnoloxía dará forma ao novo comercio minorista

A tecnoloxía dará forma ao novo comercio minorista

Para os traballadores no sector comercio, a tecnoloxía vai traer grandes cambios. Un estudo de Mckinsey identifica que, en 2030, afectará a un terzo de todas as tarefas no sector no Reino Unido. Os roles vanse redefinir para abarcar traballos máis amplos, máis...

Adeus, omnicanal. Ola omniexperiencia!

Adeus, omnicanal. Ola omniexperiencia!

Exponse para as marcas un novo desafío: ofrecer unha experiencia global para o cliente, coas restricións de espazos físicos e de sobresaturación loxística, a partir da confianza e do valor engadido que poden ofrecer. E isto non é conxuntural (mentres dure esta época...

Tres tendencias para a nova venda polo miúdo

Tres tendencias para a nova venda polo miúdo

Os resultados do Retail Report 2020 revelan tres tendencias para este momento: a importancia do comercio unificadoa fidelidade a compra online segura Segundo o informe, os clientes en tenda que pasaron a ser clientes online durante a pandemia gastaron un 40% máis e o...