Retos da loxística e do comercio electrónico en 2022

Os españois afixéronse a comprar a base de clics. Segundo o informe State of Online Marketplaces Adoption de 2022, da empresa Mirakl, o 61% dos españois compra de forma habitual en marketplaces. Este novo hábito levounos a ser máis esixentes nas súas experiencias de...

Novos hábitos de consumo: oportunidade e non ameaza

Novos hábitos de consumo: oportunidade e non ameaza

Moinsa, empresa de consultoría especializada en interiorismo, loxística e automatización,avanza as principais tendencias de deseño de interiores para este ano: 1. Deseño biofílico: é o resultado de combinar espazos arquitectónicos con elementos da natureza. 2. Espazos...

Vida despois do peche das tendas de Zara

Vida despois do peche das tendas de Zara

En 2018, Inditex puxo en marcha un "plan global de mellora do espazo comercial" que supuxo España o peche de entre 250 e 300 tendas das súas oito marcas de roupa e a apertura noutras localizacións de novos establecementos máis grandes: tendas emblemáticas (flagships),...

Do índice de atracción ao índice de conversión

Do índice de atracción ao índice de conversión

O índice de atracción mide as entradas nas tendas en relación ás persoas que pasan diante, é dicir, mide a nosa capacidade de atraer aos nosos locais comerciais a xente que pasa por alí e que, como xa vimos, son os nosos clientes potenciais. Pola súa banda, o índice...

A revolución tecnolóxica no sector retallista, o reto pendente

A revolución tecnolóxica no sector retallista, o reto pendente

En relación á omnicanalidade está o boom das tendas "experience", capaces de combinar o mundo físico e o dixital. Deste xeito, centros comerciais deixarán de ser lugares de paso e consolidaranse como puntos de encontro con espectáculos que buscarán atraer público á...