Novos hábitos de consumo: oportunidade e non ameaza
Moinsa, empresa de consultoría especializada en interiorismo, loxística e automatización, avanza as principais tendencias de deseño de interiores para este ano: 1. Deseño biofílico: é o resultado de combinar espazos arquitectónicos con elementos da natureza. 2. Espazos que invitan a interrelacionarse: a forma en que se percibe o medio, cambia se se pode intervir directamente nela. 3. Comercio híbrido: espazos nos que se poden realizar diferentes actividades que, inicialmente, non están relacionadas. 4. Experiencias memorables que perduran no tempo: para crear un espazo cómodo e atractivo para o cliente, debes coñecer os seus gustos. 5. Pezas artesanais: cobran máis relevancia as pezas artesanais feitas con materiais naturais. 6. Materiais reciclados e reciclables: darlle unha segunda vida aos mobles ou elementos xa utilizados é unha práctica cada vez máis común no deseño de interiores. Vímolo en https://www.revistainforetail.com/noticiadet/seis-tendencias-en-decoracion-de- tiendas/4c8dd8a06e1f478fff6604696db20e9c
Máis da metade dos españois compra online dúas veces ao mes
Segundo un informe de Trusted Shops.
O concepto ‘smart phygital’ marca o retail
LA híper empatía convértese nun auténtico desafío
O consumo esgótase: en 2018 gastamos menos
Só o ocio se salva
A década negra do pequeño comercio
O exemplo dos barrios de Madrid
Concurso de ideas para o comercio minorista
Do Ministerio de Economía
WhatsApp recupera os pagos mediante códigos QR
Versión de proba.
Como xestionar stocks desde o pequeno comercio
Con novas tecnoloxías.
A nova normativa obriga aos comercios a cobrar as bolsas de plástico
Entra en vigor o 1 de marzo.
Conferencia do Conselleiro de Economía na Cámara de Comercio
Francisco Conde o 22/11/2017
Xestiona os contactos profesionais sen soltar o móvil
Artigo no blog OMExpo
Calendario de domingos e festivos para o ano 2018
Publicación do DOG
CURSO DE PAQUETERÍA CREATIVA O 13 DE NOVEMBRO
Desconto do 15% a socios de Santiago Centro
Boletín informativo de outubro de ATA Galicia
IVE, emprego e internacionalización
Programación formativa da Cámara de Comercio de Santiago
Segundo semestre
A imparable transformación do punto de venda
"Showrooming" e "webrooming"