Está preparado o comercio local para o crecemento?

Está preparado o comercio local para o crecemento?

O principal desafío que expón o crecemento no comercio local é o risco de desbordamento das capacidades do negocio. Pode ser pola excesiva dependencia do negocio das habilidades. Tamén polas necesidades estruturais, que poden ir desde a necesidade de ampliación dun...

O clima é un tema fascinante para entender o comercio minorista

O clima é un tema fascinante para entender o comercio minorista

Poucas cousas inflúen máis nas decisións de compra que o clima. Sen embargo case non está presente nos estudos sobre tendencias de consumo, ou nos debates dos forosespecializados. O maior aliado das tendas físicas é o sol, o do comercio electrónico achoiva e o frío....

Códigos QR: O futuro dos pagos en bares e tendas

Códigos QR: O futuro dos pagos en bares e tendas

Xa están comenzado a incorporarse os primeiros servizos de pago mediante códigos QR enEspaña, liderados por PayPal e por Paysafecard. Sen embargo, agárdase que prontodesembarquen tamén no noso país os servizos de Bizum e WhatsApp Pay. Durante a pandemia do covid os...

O consumidor e o dilema de elixir entre calidade e prezo

O consumidor e o dilema de elixir entre calidade e prezo

En España, un 62,1% de consumidores asegura que prefire comprar un produto máis económicoque outro de maior calidade. Segundo datos dunha enquisa realizada por Packlink, é precisamenteo prezo o factor que tamén incentiva a repetir compra nun mesmo comercio, deixando...

Desmontando 10 mitos do comercio local – O prezo

Desmontando 10 mitos do comercio local – O prezo

O prezo é un dos aspectos máis importantes á hora de comprar. E en produtos que son iguais, como un modelo concreto de televisor, pode ser determinante. E o será especialmente para produtos de uso diario. Con todo, hai outros aspectos dentro da experiencia de compra...