Expectativas do consumidor nun ambiente post vacinas

Expectativas do consumidor nun ambiente post vacinas

O proceso de vacinación, a onda de infeccións e a perda de liberdade como empeora o estado de ánimo dos cidadáns, como indica o 50% de investigados, sendo este último aspecto o que máis medra respecto ao último estudo (outubro de 2020), 14 puntos máis. Xunto a isto, o...

A dixitalización non vai no tamaño

A dixitalización non vai no tamaño

A xerga da dixitalización (Big Data, Cloud, Internet of Things, Open Data, UI, UX, SAAS e tantas outras siglas- mostra a dixitalización como algo complicado, dispoñible só para expertos, pero o certo é que comezar a dixitalizar o noso negocio está máis preto do que...

O retail do futuro: círculos de vida

O retail do futuro: círculos de vida

Eventos. A era dos distribuidores faleceu. É o Paleolítico, os comerciantes xa non o son distribuidores (ou non deberían ser), agora deben ser creadores de experiencias positivas. E iso ocorre porque nas tendas pasa algo máis que a simple venda. Vímolo en:...

O futuro do retail pasa polo footfall

O futuro do retail pasa polo footfall

O footfall é un indicador tecnolóxico clave no sector retail para a toma de decisións e a optimización de procesos de compra. Este termo inglés, traducido como pegada, mide o número de persoas transeúntes diante de cada tenda nun período de tempo determinado. Os datos...

Mala experiencia de compra: canto lle custa ao teu negocio

Mala experiencia de compra: canto lle custa ao teu negocio

O 44% dos clientes non se queixa dunha mala experiencia de compra. Isto significa que máis da metade das malas experiencias de compra dos teus clientes van ser invisibles para ti. E se non sabes que existen, moito menos poderás saber que é o que fallou. Vímolo en:...

Social Commerce: unha canle de compra para dous de cada dez compradores

Social Commerce: unha canle de compra para dous de cada dez compradores

As redes sociais comezan a ser consideradas plataformas decisivas para satisfacer unha compra. Un 45% de usuarios españois recoñece que as redes sociais influíronlles á hora de adquirir un produto ou servizo, e son unha canle de compra máis para un 21% deles. Así se...