O 50,3% dos españois, é dicir, máis da metade, compra nas tendas en liña máis de dúas veces ao mes, segundo un estudo de Trusted Shops. De acordo co seu Observatorio sobre hábitos en comercio electrónico, que analiza o comercio electrónico en España, o 24% afirma facelo cada dúas ou tres semanas, mentres que o 13,3% compra unha vez á semana e o 13% máis unha vez na mesma semana.
A comparación de ambos os observatorios demostra que a porcentaxe de españois que compran polo menos unha vez á semana duplicouse e pasou do 12,5% ao 26,3%. Pola súa banda, a porcentaxe de persoas que nunca mercan en liña reduciuse a un ínfimo ao 0,1%.
Por sectores, o mundo da moda é o que lidera o ranking de compras en liña e o 64,5% recoñece que o que adoitan mercar roupa ou accesorios. As viaxes sitúanse no segundo posto, o 57,5% afirma mercar billetes de tren, billetes aéreos ou reservar hoteis en liña. Por outra banda, os aparellos tecnolóxicos levan o 53,5% da porcentaxe de votos. O lecer non só está presente á hora de viaxar, xa que as entradas para calquera concerto e outros aspectos do lecer representan o 48% da porcentaxe, mentres que o 45% dos españois recoñece mercar libros, música ou películas a través de Internet.
Fonte: El Economista