A transformación das tendas

A transformación das tendas

En McKinsey estiman que a introdución de melloras tecnolóxicas nas tendas podería aumentar as marxes ata dúas veces sobre a situación actual, cos beneficios adicionais dunha mellor experiencia do cliente, un maior compromiso dos empregados e unha tenda máis fácil de...

Un de cada tres españois compra semanalmente por internet

Un de cada tres españois compra semanalmente por internet

A pandemia do covid-19 transformou notablemente os hábitos de consumo dos españois particularmente polo que se refire ao comercio a través de internet. Máis frecuencia e máis gasto son as conclusións do estudo realizado por Adevinta, a firma que utilizou a información...

Todo o que hai que saber para ser dixital e conseguir vender máis

Todo o que hai que saber para ser dixital e conseguir vender máis

A crise económica derivada da pandemia do coronavirus converteu en máxima o coñecido refrán que recomenda non poñer todos os ovos no mesmo cesto. Ou, dito dunha maneira máis académica, aínda que o concepto sexa o mesmo: hai que aprender a diversificar os riscos. O...

O comercio é vida, convivencia, identidade e arraigamento

O comercio é vida, convivencia, identidade e arraigamento

Os datos son arrepiantes desde o punto de vista do negocio e moi duros desde o punto de vista humano do emprego. E máis aló diso, basta con lembrar que alí onde hai comercio –e hostalería, outro ámbito fundamental do noso modelo de convivencia social– hai vida. A...

Sen medo á tenda física

Sen medo á tenda física

Os españois atópanse entre os consumidores que máis confían en ir á tenda física no contexto actual da pandemia da covid-19, segundo o estudo “O comprador influente” de SAP e The Economist Intelligence Unit. Así, apenas un 23% dos españois sente medo ao ir de compras,...

Como escoitar ao cliente no comercio local

Como escoitar ao cliente no comercio local

Temos que escoitar aos clientes? Claro que si. Pero temos que escoitar aos que realmente son os nosos clientes, porque o éxito do noso negocio está en satisfacer as súas necesidades e expectativas. É dicir, ofrecerlles o que queren e como o queren. Así que lembremos...