Os servizos toman o relevo nos locais comerciais

Os servizos toman o relevo nos locais comerciais

Os servizos tomaron o relevo das tendas como motor dos eixes comerciais de Cataluña, segundo un estudo realizado pola inmobiliaria Forcadell. Os restaurantes levan anos dirixindo as novas aperturas, pero agora saíron á rúa outros servizos que tradicionalmente se...

Está morto o marketing en redes sociais? Non tanto

Está morto o marketing en redes sociais? Non tanto

Varias marcas de renome abandonaron nos últimos meses a rede social Facebook. As causas: a crecente presión para se promocionar para aparecer no muro dos seguidores, os custes de xestión e, ao final, a escasa repercusión en vendas. Pero é isto extensible aos pequenos...

Algúns datos sobre a loxística e os hábitos dos consumidores

Algúns datos sobre a loxística e os hábitos dos consumidores

Sexa para un comercio retallista tradicional ou unha tenda online, a loxística é un factor fundamental a contemplar. Sabías que... - O 39% dos compradores mercou en tenda e pediu que llo enviasen á casa? - O 71% dos consumidores afirma que unha boa experiencia no...

Sabadell lanza a sinatura dixital de contratos por voz

Sabadell lanza a sinatura dixital de contratos por voz

Sabadell é o primeiro banco español en lanzar un sistema de sinatura dixital a través da tecnoloxía vocal. É dicir, a entidade catalá permitirá operacións e pechar contratos de forma segura grazas á integración dunha aplicación que emprega a pegada de voz única e...

Santiago Centro e a facultade de ADE colaboran pola innovación comercial

Santiago Centro e a facultade de ADE colaboran pola innovación comercial

Santiago Centro e a facultade de ADE da Universidade de Santiago colaboran este curso académico nun proxecto de innovación comercial. A través dun acordo de aprendizaxe en servizo (ApS), alumnos de Márketing do centro levarán a cabo proxectos de investigación sobre os...

O seguinte nivel de personalización en venda polo miúdo

O seguinte nivel de personalización en venda polo miúdo

Un estudo de Boston Consulting Group demostra que o grao de madurez da personalización das experiencias dos clientes varía moito entre distintas empresas e segmentos de mercado. Tamén mostra que as empresas que implementan iniciativas de personalización chegan a...

Santiago Centro crea un Grupo de Comercio Innovador

Santiago Centro crea un Grupo de Comercio Innovador

O Grupo de Comercio Innovador de Santiago, impulsado por Santiago Centro, Área Comercial, levou a cabo onte pola noite a súa primeira reunión. Quince establecementos, pertencentes tanto ao Centro Comercial Aberto do Ensanche como á Rede de Iniciativas Empresariais...