O reparto de última milla -a que vai desde os almacéns de mensaxería ata o enderezos— segue crecendo porque cada vez máis xente compra en liña. Correos, que copa a metade do sector, moveu 52,3 millóns de paquetes en 2015 e en 2020 multiplicouno por catro (208,9 millóns). Pero a maioría dos envíos son entregados con furgonetas antigas —15 anos de media, e o 87% do comercio electrónico móvese con vehículos grandes, que ocupan moito espazo e son altamente contaminantes, que se estima nun 7,5% das emisións totais de CO2 en España, segundo os datos do recente informe Sustentabilidade no actual comercio electrónico da EAE Business School. Algunhas experiencias de entrega sostible de última milla con vehículos eléctricos e bicicletas de carga avanzan o boom que o sector da paquetería experimentará cando as zonas de baixa emisión (ZBE) cheguen a cidades españolas durante 2022.

Vímolo en: https://elpais.com/clima-y-medio-ambiente/cambio-climatico/2021-12-08/bicis-de-carga-para-las-ciudades-las-restricciones-ambientales-empiezan-a-cerrar-el-paso-a-las-furgonetas-convencionales.html