Por que un sorriso vende máis que un algoritmo

Por que un sorriso vende máis que un algoritmo

Os datos, segundo a empresa tecnolóxica Live Person, xustifican esta nova fórmula denominada "compra en directo", dado que o 83% dos consumidores necesitan axuda nO proceso de compra, o 37% abandona a compra por non atopar resposta a unha pregunta e o 30% por non ter...

A gran proba de resistencia das tendas tradicionais

A gran proba de resistencia das tendas tradicionais

Parte do seu problema é que aínda que é positivo e necesario que afonden no comercio electrónico, as tendas tradicionais carecen da experiencia da canle en liña, que é moi importante para competir e é algo que se vai adquirindo pouco a pouco. Como resultado, están...

Comercio despois da pandemia: local, especializado e máis dixital

Comercio despois da pandemia: local, especializado e máis dixital

Nun futuro tan tecnolóxico, o máis disruptivo será o humano. De feito, avanzouse que dentro duns anos haberá máis tendas físicas que agora e, aínda que serán máis pequenas, estarán máis preto dos consumidores. Temos que deixar de pensar na omnicanalidade porque só hai...

O futuro do comercio sen contacto

O futuro do comercio sen contacto

No mundo do comercio sen contacto veremos unha fronteira cada vez máis borrosa entre tendas físicas e experiencias en liña, xa que os consumidores usan cada vez máis tecnoloxía impulsada pola intelixencia artificial para tomar decisións e realizar compras nas...

Coas redes sociais si que se chega á xente

Coas redes sociais si que se chega á xente

Os responsables dos establecementos zaragozanos Sugar House, Mama Tere e Pescados José Luis explican o que supuxo para eles formar parte do proxecto Micomercioenlared.com, unha iniciativa que busca axudar ás empresas de Zaragoza na súa transformación dixital. Vímolo...